Eerste test-podcast

Vandaag heb ik een podcast gemaakt. Nog geen echte. Een eerste test. Je kunt de link hiernaast copiëren in je podcastprogramma. Dan krijg je het nummer "Dagsluiting" afgeleverd in je computer. Het is een nummer waarvan de tekst is geschreven door Gerard Reve. Een gedicht over de vraag of God bestaat. Vooral de eerste regel vind ik fantastisch. "Eigenlijk geloof ik niets en twijfel ik aan alles." Een mooi levensmotto.

Ik ga in de toekomst wekelijks of tweewekelijks een nummer van Het Gebroken Oor laten horen. Uit het geweldige archief van onze toetsenist, Ernst Feekes. Het is mijn bedoeling de nummers dan kort in te leiden en eventueel aan te vullen met een nummer van iemand anders die ons heeft beïnvloed of geïnspireerd.

Hieronder een link naar het bestand, je kunt het dan gewoon, zonder podcastprogramma downloaden. De nummers blijven een week of vier "downloadable" daarna worden oude nummers verwijderd. Blijf dus regelmatig dit weblog checken voor nieuwe nummers.

Dagsluiting (mp3, 1.6 MB, 3'43")

Reacties

Populaire posts