Melba Toast # 06: De voorstelling

Eindelijk is het zover. De voorstelling wordt gespeeld op het Eenakterfestival. De zaal is meer dan uitverkocht maar op een dag dat half Nederland in het verkeer vastzit door bar winterweer weet niet iedereen het theater te bereiken. Een jurylid komt zelfs te laat en mist het begin van de voorstelling.
In het begin van de voorstelling is er al onmiddellijk een blackout van Dave, maar de spelers pakken de draad gelijk weer op en spelen een fantastische voorstelling. Ze stellen me niet teleur. Ik ben trots, blij en tevreden over mijn spelers. Ik heb geluk gehad met ze, met zo'n geweldig team om mee te werken. Ik vind het zelf de beste voorstelling in het festival tot nu toe, maar ik ben natuurlijk hoogst partijdig. Achteraf krijg ik wel veel enthousiaste reacties op de snelheid, de vormgeving en het spel. Het is ons gelukt!

Reacties

Populaire posts