De Avond van het Korte Stuk



Het is weer een gezellige bonte avond, De Avond van het Korte Stuk. Iedereen wenst elkaar gelukkig nieuwjaar, er is een openingsspeech van Leny, de voorzitter en er zijn zeven korte stukjes waarvan het mijne van Kurt Schwitters er één is. Het is minder druk dan vorig jaar, misschien heeft het iets te maken met de vakantie die dit jaar anders valt dan in de voorgaande jaren. Zweitze en Reinier spelen mijn stuk goed, ik heb de indruk dat het Duits door de toeschouwers begrepen wordt. Het is iets minder leuk dan vorig jaar, ik heb het gevoel dat de man-vrouwverhouding uit het stuk van vorig jaar minder abstract is dan de verhouding tussen deze twee mannen. Wie weet ligt het aan mijn kostuums, die hadden minder abstract gekund en meer van de verhouding tussen de personages aan kunnen geven, maar dit was wat ik wilde, en dat is dan de consequentie.

Reacties

Populaire posts