Narisk # 24

Het geluid van de toetsaanslagen op de laptops verrast me tijdens de eerste voorstelling. Tot nu toe hebben we zonder laptops geoefend. Nu hoor ik een geluid dat nog niet eerder tot de voorstelling behoorde. Het klinkt prachtig.
's Ochtends regel ik de laatste zaken voor de Boskoopmonologen, 's middags doen we de techniek voor de voorstelling. Alles kost meer tijd dan verwacht. Voordat het decor helemaal is ingericht, voordat alle lampen hangen, voordat alle lichtstanden zijn gemaakt. Het standen maken stel ik uit tot 's avonds voor de voorstelling, want ik wil per se een doorloop doen in de middag. We doen een iets langduriger doorloop, iets tussen een doorloop en een repetitie in, tussendoor geef ik aanwijzingen.
Dan gaan we Turks eten in Munzur. Ook dat duurt langer dan verwacht. Ik ren weg van tafel als ik mijn bord leeg heb. In 't Kapelletje is Gerda er al om de grime die ze 's middags heeft aangebracht bij te werken. Net als ik is ze zeer bewonderend voor het decor van Niels. We hebben het beeld van de beamer gericht op de achterwand van de nis in het Kapelletje en dat ziet er schitterend uit.

Reacties

Populaire posts