Optreden

We repeteren voor een optreden. Dat is lang geleden want het laatste echte optreden met het gehele Oor was volgens mij in mei 2004 bij de Audioloop. Onlangs hebben Peter en ik met zijn tweeën opgetreden op Gedichtendag, en zelf heb ik nog eens solo opgetreden in de Theaterstraat maar het is hoog tijd. We spelen lekker, los en ontspannen. Een mix van oud en nieuw. Wat me opvalt is dat het geluid leger is dan ooit, iets wat ik mooi vind. Vroeger werd alles vol gespeeld, te druk. Ik hoop dat het tijdens het optreden ook lukt. Dat vindt plaats na de laatste serie Boskoopmonologen, aanstaande zaterdag aan de Otweg 16, tussen half zeven en half acht. Toegang gratis!
Zaterdag is de vierde en laatste reeks Boskoopmonologen. Klik hier voor de route en de plattegrond. Meer info over De Boskoopmonologen hier

Reacties

Anoniem zei…
Jongens hardstikke bedankt voor jullie optreden. Zo zonder woorden binnen komen stappen en spelen maar! Perfect. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een trompet zo zacht horen spelen.

Groeten, altijd welkom,

Ans

Populaire posts