Nieuwe tas

Een nieuw jaar, een nieuwe fietstas. In mei vorig jaar zag ik tijdens onze fietsvakantie in Brabant een mooie fietstas. We hadden een lekke band en lieten bij een fietsenhandelaar de lekke binnen- en buitenband vervangen. Ik vertelde het aan mijn vrouw, hoe mooi ik die tas vond. Merk Postino. Op mijn verjaardag gaf ze me een tas. Een tas. Maar ik wilde die tas. Die Postino. Niet een tas, maar de tas. Dus ging ik op zoek. Op internet. Binnen een kwartier, misschien wel vijf minuten had ik mijn tas gevonden. Mijn Postino. Dus besteld. Bij de broer van mijn vrouw. Die in fietsen handelt. De echte tas, de Postino-tas. Nu heb ik hem. Gisteren ontvangen. Vanochtend, op mijn eerste echte werkdag in het nieuwe jaar fiets ik met mijn nieuwe tas naar mijn werk. Gelukkig en tevreden.

Reacties

Populaire posts