Schuilkelder # 10

Allereerst discussiëren we terwijl we kleine negerzoenen eten, Mini Dickmans, vooral de pure variant is lekker, de witte variant proef ik niet eens. Welke neger is er nou wit?
We bespreken de keuze van het huisje waar we een weekend gaan repeteren. Ik ben voor de Stayokay in Bergen op Zoom omdat we daar een aparte ruimte hebben om te repeteren, en nog gratis ook! De andere keuze is Den Ham, erg ver rijden, twee uur, en daar moeten we in de huiskamer repeteren. Het zal ongetwijfeld een grote huiskamer zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat-ie net zo groot is als het zaaltje in Bergen op Zoom. Ik wil graag veel en hard werken, de spelers willen natuurlijk ook veel gezelligheid. Niet dat ik tegen het laatste ben, maar ik kom daar om te werken, voor hun is het hobby.
Dan bespreken we de vorderingen op het locatiefront. Er is nog steeds geen definitieve locatie gevonden. Er zijn nog veel opties open, maar geen van alle zeker. Het lijstje:

- de digital playground: daar staan veel computers
- V2: moeten we vragen
- de laserzone onder de kubuswoningen: zou iets kunnen zijn
- de basculebrug in Delfshaven: we zijn van het kastje naar de muur en terug gestuurd, misschien kan de cultuurscout nog iets voor ons doen
- Slaakhuys: moet onderzocht worden of er een kelder is
- Westelijk Handelsterrein: commercieel (huur betalen!) en gehorig

Komende week moeten er knopen doorgehakt worden.

Daarna repeteren we aan de eerste drie scènes van mijn nieuwe montage. We vorderen goed. We doen alle scènes minstens twee keer, de eerste zelfs drie keer. De rollen zijn nu in ieder geval duidelijk, de scènes kunnen nu goed uitgewerkt worden, evenals de plot.

Reacties

Populaire posts