Reorganisatie

In dezelfde week dat ik voor de Suzannes diverse malen word geïnterviewd word ik ook nog eens ondervraagd door Daan Rutten van het Erasmus Magazine. Over een serieuzer onderwerp: de reorganisatie van het bureau van de universiteit. Bij het artikel een mooie foto van Levien Willemse van het bureau waar ik dagelijks mijn werk verricht. Als ik de foto bekijk met op de achtergrond v.l.n.r. een eigen kunstwerk (Queen of Sheba), kunstwerken van Theo Seesing (ikzelf als poppenkastpop) en van Pieter Holstein (Langzaam zakt de zon achter de kim), mijn gitaar en de kleurige folders van Studium Generale, word me langzamerhand duidelijk wat ik ga missen als ik deze plek moet verlaten. Mijn collega's als belangrijkste, die ga ik zeker missen; het prachtige uitzicht vanaf de zeventiende verdieping over Rotterdam. Ik heb geluk gehad dat ik niet ontslagen word maar ik weet nog steeds niet wat ik na 1 januari ga doen. Ik heb mijn twijfels of dat hetzelfde werk is als wat ik nu doe. De naam van mijn nieuwe functie is in ieder geval niet hetzelfde als de naam van mijn oude functie. Ik word van pr-medewerker webredacteur en dat lijkt me niet gelijk aan elkaar.

Lees het hele artikel hier

Reacties

Populaire posts