Midnight mail

Vanochtend in mijn mailbox:

"Ola Marco,

I'm French, my name is Luis Manuel Vale de Viga, my family comes from Portugal "Lourinha", I don't understand what you say in your letter. I am searching other members of my family. I live in Nantes. I'm 31 years old, can you connect me?"

En dat is niet de enige, de volgende is deze:

"Dag heer van der Linden,

Heeft u het e-mail adres van de heer van Lommel van me. Ik heb een interessant boek voor hem dat zijn onderzoek ondersteunt,

Met vr gr
Nanny S. (...),
Breda (...)"
(Achternaam en telefoonnummer door mij verwijderd.)

Misschien weet ik het zelf nog niet, maar is mijn naam veranderd in Marco van der Linden? Of wellicht moet ik Luis Manuel Vale de Viga in contact brengen met de heer Van Lommel. Ik kan Nanny bellen en het haar vragen.

Reacties

Populaire posts