Hyves

Ik lees een tekst op het weblog van Rose en besluit met onmiddellijke ingang te doen wat ik al heel lang van plan ben: mijn Hyve te verwijderen. Ik krijg een mooie tekst van de Hyves-redactie terug:

Er moet een vergissing in het spel zijn, want als we niet beter wisten zouden we denken dat je je account permanent wilt verwijderen. Hiermee verwijder je ook al je foto's, video's, vrienden en deel je je sociale leven een klap toe die niet zelden fataal blijkt... Vaak hebben mensen ook even nodig om hun draai te vinden op Hyves. Maar goed. Haal diep adem, tel tot 10 en klik op de link om je verwijdering definitief te maken.

Ik haal geen adem, tel niet tot tien en klik op de bewuste link. Ik voel me niet leeg en door iedereen verlaten, maar voel me opgelucht. Weg is mijn Hyve. Weg met mijn virtuele vrienden en leve de echte mensen!

Reacties

Anoniem zei…
Ik ben blij dat ik dit effect heb gehad ;-) En vind het jammer dat ik mezelf er nog niet toe kan zetten. Ik speel ook al lang (te lang) met het idee, maar moet nog een keer de stap écht zetten.
Overigens lekker dramatische mail van de Hyvesredactie: 'deel je je leven een klap toe die niet zelden fataal blijkt...'. Brrr.

Populaire posts