Generale repetitie

De laatste repetitie. De generale repetitie. Volgens het bijgeloof moet de generale repetitie slecht gaan, maar ik ben blij dat het goed gaat. Vooral de Hoofdrolspeelster verbaast me in positieve zin. De voorstelling is af en zit te wachten op publiek. Ik maak nog wat kleine toevoeginkjes, ik geef nog enkele aanwijzingen tot besluit, maar nu is het de beurt aan het publiek om te oordelen en kan de regisseur een stap terug doen en zijn oor te luister leggen in de zaal.
Er zijn twee bezoekers aanwezig bij de repetitie, twee adspirant-leden afkomstig van studententoneelgroep Risk, waarvan er een zegt dat hij ontroert was en meeleefde met het verhaal. Ik ben benieuwd hoe een volle zaal zal reageren. Twee voorstellingen zijn al uitverkocht, de andere twee voorstellingen zitten in ieder geval goed vol. Morgenmiddag opbouw en technische doorloop en dan is het zo ver.

De Vrouw van de Zee van Henrik Ibsen door het Klein Rotterdams Toneel wordt gespeeld in de Noorse Kerk, Rotterdam, van donderdag t/m zondag aanstaande, 's avonds om 20.30 uur, op zondagmiddag om 15.00 uur. Meer informatie en reserveren: www.kleinrotterdamstoneel.nl

Reacties

Populaire posts