Pick-up

Ik heb een pick-up gekocht. Sinds we een moderne versterker zonder phono-ingang hebben is het lastig plaatjes draaien. De knop moest op het allerhoogste volume worden gedraaid en dan nog was het geluid zacht en niet ideaal. Gistermiddag liep ik door de Hema om een overhemd te ruilen en er gelijk twee nieuwe bij te kopen en stuitte op een aanbieding. Een pick-up met een schakelaar voor aux-ingang en phono-ingang voor het luttele bedrag van vierendertigeneenhalve euro. Na een korte twijfel onmiddellijk aangeschaft. Nu klinken de platen van The Beatles, De La Soul, Doe Maar, Elvis Costello en TC Matic weer als vanouds en kan ik weer net als vroeger een hele avond singletjes draaien. Feest in huis dus. Mijn vrouw had geld terug van de belastingdienst en ik had direct een appeltaart gebakken. Met de buurman zong ik (volgens Jongste Dochter erg schattig) met de buurman het nummer If I Fell van The Beatles' Hard Days Night mee. If I fell in love with you would you promise to be true?

Reacties

Populaire posts