De Man met de Gitaar

Met Het Gebroken Oor repeteren we voor een act voor het feest van Willem, de gitarist van Het Oor. Het feest waar Willem niets van weet en niets van weten mag. Zijn vriendin heeft een feest voor hem georganiseerd. Willem weet van niets. Mijn taak is het om hem naar het feest in een strandtent in Den Haag te lokken. Maar eerst werken we aan een Nederlandstalige versie van Addicted to Love van Robert Palmer, door mij vertaald tot De Man met de Gitaar. Over de mysterieuze gitarist die niemand echt goed kent.

De andere leden van de band spelen de topmodellen die Robert Palmer in de beroemde clip begeleiden, ik speel de zanger, Robert Palmer zelf en vind dat nog niet echt makkelijk. Vooral de bewegingen zijn moeilijker dan ik dacht. Ik moet me oefenen niet gewoon als mezelf te bewegen maar zoals wijlen de zanger. Ik sta ook versteld van de bandleden waarvan ik eerlijk gezegd niet verwacht had dat ze zich hiervoor zouden laten gebruiken. Maar iedereen is enthousiast en we hebben veel lol als ze zich in hun jurkjes en panties hijsen. Ik moet ook de tekst nog fiks oefenen want die zit er nog niet echt in.

Reacties

Populaire posts